japa2 on DeviantArthttps://www.deviantart.com/japa2/art/XenoAbbey-577582953japa2

Deviation Actions

japa2's avatar

XenoAbbey

By
Published:
365 Views

Description

CUando preparamos una serie de posibles formas de vida alienígenas, en función de los hipotéticos mundos donde habrían evolucionado, nos encontramos con que hacía falta una imagen de apertura en la que los cinco seres estuvieran presentes. Dado que era imposible encontrar un hábitat en el que tuvieran sentido juntos (de izquierda a derecha, habitante de un mundo de baja gravedad, de un planeta de atmósfera ténue, de un planeta bañado por una fuerte radiación IR, de un mundo oscuro y de un planeta de alta gravedad) me dije, que demonios, ya puestos, que nos hagan un Abbey Road. Ni corto ni perezoso, borré a los beatles (y me encantó borrar a John Lennon, por bobo) y luego compuse la nueva escena. Un montón de ajustes postrender en photoshop y, voila!

Aliens basados en modelos comerciales Poser, modificados y renderizados en Lightwave. Publicado en Muy Interesante, extra vida alienígena.

When I made five possible alien life forms, evolved on five hypothetical worlds , we needs also a opening splash page image wich all five creatures. it wasn't impossible to find a logic background for all can live together (from left to right, inhabitant of a world of low gravity, a planet with dim atmosphere, a place bathed in a strong IR radiation, a dark world and high gravity planet) I think, make my day, folks,what about a walk for an Abbey Road? thus, I deleted the Beatles (and I loved delete John Lennon, fuck you and Yoko, moron) and next I compound the new scene. A lot of postrender work in photoshop and, voila!

Aliens based on commercial Poser models, modified and rendered in Lightwave. It was published in Muy Interesante , extra issue alien life.

Image size
1023x962px 295.4 KB
© 2015 - 2024 japa2
Comments0
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In